Belangrijk: We bieden geen All-In-One (Internet & Telefonie) tv-abonnementen meer aan. 

Kan ik mijn nummer behouden?

Tijdens het bestellen van All-in-One abonnement kan je kiezen om je huidig telefoonnummer te behouden of om een nieuw nummer te activeren. Als je een nieuw nummer hebt besteld, is je vaste lijn onmiddellijk beschikbaar eens je internetverbinding is geactiveerd.

Houd er rekening mee dat als je een behoud van je nummer hebt gevraagd tijdens je bestelling, de overname van je telefoonnummer door TV VLAANDEREN tot maximum 8 werkdagen na de activatie van je internetverbinding kan duren.

Waar kan ik een gedetailleerde overzicht vinden van mijn telefoongesprekken?

Deze kan je in de MIJN TV VLAANDEREN omgeving vinden. Meld je aan met je TV VLAANDEREN gegevens en ga naar "Aanrekeningen". 

Klantenservice

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons

Zenderlijst via Internet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via Internet.

Bekijk de zenderlijst

Zenderlijst via satelliet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet.

Bekijk de zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard