Mijn betaling is mislukt/ ik ben te laat met betalen, wat nu?

Als je een melding krijgt die zegt dat je betaling is mislukt, gelieve dan je bank te contacteren voor meer informatie. Om je aanrekening te betalen via een andere methode kijk je even bij de betalingsmethoden.

Als je betaling niet is ontvangen voor de vervaldatum zal je betaling beschouwd worden als te laat. Je zal een herinnering ontvangen met daarbij ook extra aangerekende herinneringskosten. Als je betaling aanzienlijk achterstallig wordt, kan je TV VLAANDEREN abonnement geblokkeerd worden zodat je geen beeld of internetverbinding meer hebt.

Als je meermaals moeilijkheden ondervindt met je betalingen, raden we je aan om onze klantendienst te contacteren.

Klantenservice

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons

Zenderlijst via Internet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via Internet.

Bekijk de zenderlijst

Zenderlijst via satelliet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet.

Bekijk de zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard