Live TV

TV VLAANDEREN BREIDT CANAL+ SERIES UIT MET FILMS EN SERIES VAN STARZPLAY

ZAVENTEM, 26 april 2021 - TV VLAANDEREN, onderdeel van de Canal+ Group, lanceerde eind maart Canal+ Series met Europese topseries zoals Baron Noir, Spiral, Gevoel voor Tumor, Call the midwife en When the dust settles. TV VLAANDEREN breidt vandaag het on-demand aanbod uit met de film- en serie catalogus van de internationale streamingservice STARZPLAY. TV VLAANDEREN combineert zo het traditionele tv-kijken met premium sport-kanalen en een inbegrepen film en serie streamservice in één.

Topseries zoals We Are Who We Are, Power, Gangs of London, The Stand en The Act zijn maar enkele van de vele series die zullen worden toegevoegd aan het gratis video aanbod.

Meer dan duizenden uren drama, humor, spanning en romantiek.

Dankzij de uitbreiding met de films en series van STARZPLAY wordt het huidige aanbod van TV VLAANDEREN verder aangevuld en bevat zo meer dan 1000 uren geweldige series en films. Abonnees hoeven hiervoor geen extra pakket af te sluiten, maar krijgen dit standaard bij hun huidige abonnement. Zij kunnen dus vanaf nu beginnen met bingewatchen. Door enkel kwaliteitsseries en -films te selecteren, wil TV VLAANDEREN zich onderscheiden van de grote streaming spelers.

“De lancering van Canal+ Series was al een eerste stap voor ons om TV VLAANDEREN op de kaart te zetten als content provider. Er is op dit moment een onstilbare honger naar interessante series en films. We zijn dan ook verheugd om Canal+ Series uit te breiden met series en films van STARZPLAY. Hiermee willen we de meest complete tv-ervaring bieden, en dat voor de allerlaagste prijs in Vlaanderen. Met ons onderscheidende aanbod denken we een rijke toevoeging te zijn op de gevestigde markt”, aldus Christiaan Puper, country manager bij TV VLAANDEREN.

Exclusieve series en films

TV VLAANDEREN onderscheidt zich van andere streamingdiensten door zijn hoogwaardige series en films van Canal+ en nu ook van STARZPLAY. Abonnees hebben nu toegang tot een groot aanbod films en series waaronder STARZ Original ‘The Spanish Princess’; de met Emmy®-genomineerde serie ‘Normal People’ (2020), de voor Golden-Globe® genomineerde komedie 'Ramy' van komiek Ramy Youssef dat gaat over de perikelen waar een moslimjongen in de westerse wereld mee worstelt; de komische dramaserie ‘The Great’ met in de hoofdrol Elle Fanning en Nicholas Hoult, en ‘The Act’, de anthologiereeks met Academy Award®-winnaars Patricia Arquette en Joey King.

Een laatste aanrader is de door George Clooney geregisseerde satirische serie, Catch 22, afgeleid van het gelijknamige boek en speelt zich af in de Tweede Wereldoorlog. Kortom, een grote variatie aan hoogwaardige series en films en een perfecte aanvulling op de Europese en Vlaamse topseries reeds beschikbaar in Canal+ Series.

Bingewatchen? Standaard inbegrepen vanaf Basic

Sinds 2019 is TV VLAANDEREN onderdeel van Canal+ Group, televisie-provider en producent van Europese films en series. Televisie en series kijken bij TV VLAANDEREN kan vanaf € 14,95 per maand. Het aanbod films en series van Canal+ Series en STARZPLAY zit standaard inbegrepen bij de abonnementen Basic, Basic+, APP TV Basic en APP TV Plus.

Over TV VLAANDEREN

TV VLAANDEREN is onderdeel van M7 Group S.A., een CANAL+ Group onderneming. M7 Group, gevestigd in Luxemburg, is één van Europa’s snelst groeiende aanbieders van televisiediensten voor consumenten en de zakelijke markt. Verspreid over 8 landen bedient M7 Group meer dan 3 miljoen huishoudens met honderden TV- en radiozenders, in HD- en UHD-kwaliteit, en alle relevante interactieve mogelijkheden om het groeiende aanbod van content op maat en overzichtelijk toegankelijk te maken.

Over STARZPLAY

STARZPLAY is onderdeel van Starz. Sinds de lancering van STARZPLAY in mei 2018 zijn ze snel gegroeid als internationaal streamingplatform. Momenteel is STARZPLAY in 55 landen beschikbaar en richt het zich op ‘de beste SVOD.’ Hun aanbod bestaat uit alle premium content van Starz, aankomende STARZ Originals die exclusief op STARZPLAY worden uitgezonden, exclusieve bekroonde en veelgeprezen first-run series en een enorme bibliotheek met blockbusters.

Over CANAL+ Group

CANAL+ Group is een mediabedrijf en exploitant van televisie. Het is ook een toonaangevende speler op het gebied van free-to-air televisie met drie nationale zenders: C8, CSTAR en CNEWS, en een reclameverkoopbureau. CANAL+ Group opereert in Europa, Afrika en Azië. CANAL+ Group heeft in totaal 20,4 miljoen abonnees wereldwijd, waarvan 8,6 miljoen in Frankrijk. Met STUDIOCANAL is CANAL+ Group Europees leider in de productie, aankoop en distributie van films en tv-series. CANAL+ Group is eigendom van de wereldwijde geïntegreerde content-, media- en communicatiegroep Vivendi.

Niet voor publicatie
Meer info: press@m7group.eu of +352 260 961 00