Live Belgisch voetbal kijken: dat kan dankzij TV VLAANDEREN

Live Belgisch voetbal kijken: dat kan dankzij TV VLAANDEREN

25/03/2024 Op tv Goed om te weten Zenderaanbod

Voetbalfans hebben het ongetwijfeld al gemerkt: voor Belgisch voetbal moet je de komende tijd bij Eleven Sports zijn. Via de verschillende Eleven zenders heb je toegang tot al de wedstrijden van de Jupiler Pro League, maar ook tot 1A, 1B, Women Super League, de Cup league en de Super Cup. En… dankzij TV VLAANDEREN heb je daar geen extra sportpakket voor nodig. De zenders zijn namelijk in de standaard abonnementen inbegrepen. Jouw favoriete matchen bekijken, dat doe je dus extra voordelig.

Kijk via satelliet of via het internet

Naar de voetbal kijken, dat kan zowel via satelliet (Basic en Basic+) of via het internet (APP TV Basic en Plus).

1. Met Satelliet kijk je naar Belgische, Europese en internationale kampioenschappen via Eleven 1, 2 en 3. Kijk je graag naar de Jupiler Pro League? Dat kan via de 3 gloednieuwe Pro League zenders, die beschikbaar zijn via de TV VLAANDEREN app of via een interactieve decoder die verbonden is met het internet.
  2. Via APP TV kijk je overal en wanneer je dat wil. Met een APP TV abonnement krijg je ook toegang tot de 6 zenders van Eleven Sports. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding. Je kijkt op al je schermen, voetbal neem je dus overal met je mee. Nooit meer je favoriete matchen missen? Check!

De 2 opties vergelijken? Dat kan hier: www.tv-vlaanderen.be/tv-zenders/sport/

Een overzicht van de volgende speeldag:

Wedstrijd Datum Uur Zender
Standard - OH Leuven 06.04.2024 18:15
Antwerp - Genk 06.04.2024 20:45
Union - Cercle Brugge 07.04.2024 13:30
Club Brugge - RSC Anderlecht 07.04.2024 18:30
Westerlo - KAA Gent 07.04.2024 19:15

Direct naar je favoriete matchen kijken?

Dat kan via APP TV van TV VLAANDEREN. Kies je abonnement (Basic of Plus), geef je gegevens in, gebruik de activatiecode om je account te activeren en verbind je met het internet.

Op minder dan 5 minuten tijd kan je naar de volgende matchen kijken. De eerste 30 dagen zijn trouwens gratis. Enjoy!