banner-blog-klantendienst

Meest voorkomende vragen bij de klantendienst van TV VLAANDEREN

category label Goed om te weten TV VLAANDEREN Blog
Goed om te weten
22 November 2018 Via

Bij TV VLAANDEREN hebben we een team dat er alles aan doet om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Heb je een vraag of een probleem. Ze zijn elke dag bereikbaar via telefoon, mail of chat. Wist je dat ze per week gemiddeld 2000 telefoontjes, 300 mails en 100 chats via de website beantwoorden. Om hun een handje te helpen sommen we hier even de 3 meest voorkomende vragen op. Misschien vind jij jouw oplossing hieronder terug en hoef je niet naar de klantendienst te bellen.

1.       Slecht of geen signaal

Als je schotelantenne slecht is geïnstalleerd dan is de kans groot dat je op regelmatige basis signaal verliest. De schotel moet op een specifieke manier naar de Astra satelliet gericht staan. Maar geen nood, dit kan je zo verhelpen. TV VLAANDEREN heeft een filmpje gemaakt waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je je schotel exact moet uitrichten.

Staat je schotelantenne op het dak of op een locatie waar je niet aan kan? Boek dan nu online een technieker.

2.       Wat betaal ik juist en waarom?

Wil jij ook weten waar je geld naartoe gaat op het einde van de maand? Wil je in detail je aanrekening bekijken? Dit is allemaal mogelijk in “Mijn TV VLAANDEREN”. MIJN TV VLAANDEREN is jouw persoonlijke ruimte voor al je TV VLAANDEREN diensten. Je kan het gebruiken om meer zenders en/of opties toe te voegen aan je abonnement, om je persoonlijke gegevens te wijzigen of om je laatste aanrekeningen te bekijken.

Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar het tabblad “Mijn Aanrekening” om je aanrekening te bekijken. Klik op de maand dat je in detail wilt bekijken en download de PDF.

3.       Ik heb internetproblemen

Heb je problemen met je internet? Heb je volgende stappen als is geprobeerd? Lukt het echt niet? Dan is onze klantendienst er nog om verder te kijken wat er mis is met je verbinding.

Heb je andere vragen? Kijk dan online op onze klantenservice pagina naar andere meest gestelde vragen of bel onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 19u00 en zaterdag van 10u00 tot 17u00.

Gerelateerde artikelen

Kijk gratis naar het voetbal met Live TV
Je wilt het voetbal kijken, maar je bent niet thuis tijdens een wedstrijd en er is geen groot scherm in de buurt? Dankzij je gratis optie Live TV volg je alle wedstrijden live en integraal op je smartphone, tablet of laptop! Zo ben
category label Goed om te weten TV VLAANDEREN Blog
8 Juni 2018
Antenne TV: da’s gemakkelijk en goedkoop tv-kijken
Zoek je een eenvoudige en goedkope tv-oplossing voor thuis, je slaapkamer, tweede verblijf of zelfs in de auto? Dan biedt Antenne TV voor jou de beste kijkervaring! Met Antenne TV kan je overal in Vlaanderen en Brussel tv-kijken zonder schotel, kabel of internet. Je
category label Goed om te weten TV VLAANDEREN Blog
12 Maart 2018
Live tv kijken op je smartphone, tablet en laptop
Je hebt vast en zeker al eens gehoord van TV VLAANDEREN Live TV, toch? Live TV is de beste manier bij TV VLAANDEREN om live tv te kijken en volledig mee te zijn met je favoriete tv-programma’s waar je ook bent en wanneer
category label Zo doe je dat TV VLAANDEREN Blog
5 Maart 2018