Hoe wordt internet en bellen geïnstalleerd?

Na je bestelling van All-in-One krijg je een doe-het-zelf installatiepakket bij je thuis geleverd nadat er een installatiedatum werd voorgesteld. Dit pakket bevat een draadloze modem en een installatiehandleiding met de bijhorende kabels.  

Kan je niet aanwezig zijn op de voorziene installatiedatum? Contacteer dan onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 zodat we de installateur op de hoogte kunnen brengen om een nieuwe afspraak vast te leggen. Je kan tot 2 werkdagen op voorhand deze afspraak wijzigen of annuleren. Mocht je echter onaangekondigd niet aanwezig zijn op de activatiedatum, dan wordt er een bedrag van €30 aangerekend.

Op de dag van de activering komt een installateur langs die de lijn activeert aan het toegangspunt van het DSL signaal (INTRO punt) in het gebouw. De installateur is niet verantwoordelijk voor de interne bekabeling van het toegangspunt naar het contact waar je de modem wilt installeren. Controleer dus op voorhand even of de bekabeling al is voorzien. Zodra je lijn is geactiveerd en uitvoerig is getest door de installateur, kan je zelf je modem en telefoon aansluiten volgens de bijgevoegde handleiding. De installateur is niet verantwoordelijk voor de installatie van de modem. De modem is gebruiksklaar en hoef je dus niet meer te configureren.

Volg de instructies aandachtig om de modem te connecteren met je vaste lijn en de internetverbinding op te starten. Heb je toch nog vragen? Kan je ons bereiken op het nummer 02 790 2 790.