Ik heb inlog- of registratieproblemen?

 

Heb je nog geen APP TV-abonnement? Tijdens het aanmaken van een APP TV-abonnement kan je te maken hebben met het probleem dat je e-mailadres  of IBAN rekeningnummer al bekend is in ons systeem. Dit wil zeggen dat je in het verleden al een satelliet-tv of Antenne TV abonnement bij ons hebt gehad of nog steeds hebt. Hiermee kan je dus geen nieuw APP TV abonnement aanmaken. Met een satelliet tv-abonnement kan via de TV VLAANDEREN applicatie inloggen om al je favoriete zenders op al je schermen te kijken. Wil je alsnog graag een APP TV abonnement bovenop je huidige satelliet-tv of Antenne TV abonnement? Gebruik een nieuwe e-mailadres en IBAN rekeningnummer dat nog niet gekend is bij TV VLAANDEREN.

 

Heb je al een APP TV abonnement aangemaakt? Log in met dezelfde gegevens die je hebt ingegeven tijdens het registratieproces. Je kan inloggen via de TV VLAANDEREN applicatie op al je schermen (laptop, pc, smartphone, tablet en Smart TV). De verwerking van het registratieproces kan enkele minuten duren. Indien je niet meteen ingelogd geraakt, gelieve enkele minuten te wachten.

Je kan je gegevens bekijken of wijzigen via de MIJN TV VLAANDEREN omgeving.