KIES JE PRODUCT:

Ontdek iets bijzonders met digitale tv via satelliet of via antenne, of combineer satelliet-tv met Internet en Bellen in onze All-in-One formules.

VUL JE SMARTCARDNUMMER IN:

Vul hier je smartcardnummer in zonder spaties of leestekens.

Wijzigen

Voer een geldig smartcardnummer in.

Jouw smartcardnummer is succesvol toegevoegd.

Bezig met het controleren van je smartcardnummer...

Online abonneren:

Via deze pagina kan je je abonneren op TV VLAANDEREN voor je hoofdabonnement. Indien van toepassing kan je ook een abonnement registreren voor je 2de en 3de smartcard.

Om deze registratieprocedure correct te doorlopen en het verdere verloop van je abonnement(en) correct te laten gebeuren, kan je steeds onze klantendienst contacteren voor meer informatie.

Let op! Indien we je contract niet correct ingevuld en ondertekend binnen de 5 dagen ontvangen, zal je te maken krijgen met beelduitval en wordt je smartcard geblokkeerd! Stuur het contract correct ingevuld en ondertekend naar:

TV VLAANDEREN t.a.v. Afdeling Registratie
Postbus 12250
1930 Zaventem

Gebruik de retourenveloppe uit het TV VLAANDEREN startpakket voor het opsturen van je ondertekende abonnementsovereenkomst en, indien van toepassing, het mandaat voor Europese domiciliëring.

Online abonneren:

Bijzondere tv-momenten wachten op jou. Registreer dus snel je smartcard en ontdek een magisch tv-aanbod met digitale tv van TV VLAANDEREN.

Mocht je tijdens de registratie van je kaart ergens vragen over hebben, bel ons dan even op het nummer 02 790 2 790 en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Na de registratie is je contract meteen beschikbaar om te downloaden. Opgelet, je smartcard zal slechts enkele dagen actief blijven. Om de registratie definitief te bevestigen is het belangrijk dat je het contract afprint en binnen de 5 werkdagen ondertekend terugstuurt naar TV VLAANDEREN:

TV VLAANDEREN t.a.v. Afdeling Registratie
Postbus 12250
1930 Zaventem

Online abonneren:

Via deze pagina kan je je abonneren op TV VLAANDEREN voor je hoofdabonnement. Indien van toepassing kan je ook een abonnement registreren voor je 2de en 3de smartcard.

Om deze registratieprocedure correct te doorlopen en het verdere verloop van je abonnement(en) correct te laten gebeuren, kan je steeds onze klantendienst contacteren voor meer informatie.

Let op! Indien we je contract niet correct ingevuld en ondertekend binnen de 5 dagen ontvangen, zal je te maken krijgen met beelduitval en wordt je smartcard geblokkeerd! Stuur het contract correct ingevuld en ondertekend naar:

TV VLAANDEREN t.a.v. Afdeling Registratie
Postbus 12250
1930 Zaventem

Gebruik de retourenveloppe uit het TV VLAANDEREN startpakket voor het opsturen van je ondertekende abonnementsovereenkomst en, indien van toepassing, het mandaat voor Europese domiciliëring.