Mijn betaling is mislukt/ ik ben te laat met betalen, wat nu?

Als je een melding krijgt die zegt dat je betaling is mislukt, gelieve dan je bank te contacteren voor meer informatie. Om je aanrekening te betalen via een andere methode kijk je even bij de betalingsmethoden.

Als je betaling niet is ontvangen voor de vervaldatum zal je betaling beschouwd worden als te laat. Je zal een herinnering ontvangen met daarbij ook extra aangerekende herinneringskosten. Als je betaling aanzienlijk achterstallig wordt, kan je TV VLAANDEREN abonnement geblokkeerd worden zodat je geen beeld of internetverbinding meer hebt.

Als je meermaals moeilijkheden ondervindt met je betalingen, raden we je aan om onze klantendienst te contacteren.

Wil je meer informatie weten?

Vind enkele belangrijke links uit onze klantenservicedatabase

Contacteer ons

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons
Zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads
Zenderlijst

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard
Zenderlijst

Zenderlijst

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet of via antenne.

Zenderlijst via antenne
Zenderlijst via satelliet
Zenderlijst

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie
Zenderlijst

Smartcard heractiveren

Je smartcard enkele weken niet meer gebruikt? Heractiveer je kaart hier.

Heractiveer je smartcard
Zenderlijst