Hoe kan ik een artikel terugsturen ? 

Niet tevreden met je aankoop? Dan kan je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product melden bij onze klantendienst. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Uiteraard in de originele staat en verpakking. Als teruggestuurde goederen, naast het testen, zichtbaar meermaals zijn gebruikt of als labels, etiketten of beschermmateriaal zijn verwijderd, mogen wij het terugsturen van producten en de eventuele terugbetaling ervan weigeren.

EEN ARTIKEL TERUGSTUREN

  1. Contacteer onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 om te melden dat je een defect product wenst terug te sturen.
  2. De klantendienst stuurt je per post een retoursticker met een code. Het is belangrijk dat je deze sticker op de doos plakt, zodat de retourzending aan je klantgegevens gekoppeld kan worden. Zonder sticker zal de retourzending mogelijk foutief behandeld worden. Het retouradres is het volgende:
    M7 Group
    Carrosserieweg 1
    NL 3445 BC Woerden
    Nederland
  3. Geef je pakketje af in een postkantoor bij jou in de buurt en vraag een bewijs van de verzending.

OMRUILEN VAN EEN PRODUCT

Als je een besteld product wenst om te ruilen, dien je dit artikel eerst als retour te sturen om een volledige terugbetaling te ontvangen. Volg hiervoor de bovenstaande procedure voor een retour. Je kan hierna een nieuwe bestelling plaatsen.

BESCHADIGD PRODUCT

Indien je mogelijk een defeect artikel hebt, kan je dit terugsturen naar ons:

  1. Contacteer onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 om te melden dat je een defect product wenst terug te sturen.
  2. De klantendienst stuurt je per post een retoursticker met een code. Het is belangrijk dat je die sticker op de doos plakt, zodat de retourzending aan je klantgegevens gekoppeld kan worden. Zonder sticker zal de retourzending mogelijk foutief behandeld worden. Het retouradres is het volgende:
    M7 Group
    Carrosserieweg 1
    NL 3445 BC Woerden
    Nederland
  3. Geef je pakketje af in een postkantoor bij jou in de buurt en vraag een bewijs van de verzending.
  4. Onze klantendienst zal het product uitvoerig testen Als we een technisch defect vaststellen, krijg je een vervangtoestel indien je het artikel binnen de 2 jaar van de wettelijke garantieperiode hebt gekocht.

Opmerking: Gelieve geen defecten apparatuur op eigen initiatief retour maar overleg dit met éénn van onze medewerkers.