Wat als mijn apparatuur defect is?


Als je denkt dat je apparatuur mogelijk defect is, volg dan onderstaande stappen. TV VLAANDEREN biedt op al zijn hardware de wettelijke garantieperiode van 2 jaar.

Stap 1:  Kijk na of de apparatuur die defect is van TV VLAANDEREN is (bvb M7 MZ 102, M7 MP 201, M7 SAT 801, …). Indien dit zo is, ga dan door naar stap 2. Indien de apparatuur niet van TV VLAANDEREN is, neem dan contact op met de verkoper van het toestel om de te volgen procedure te bekijken.

Stap 2: Contacteer onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 om te melden dat je een defect product hebt.

Stap 3: De klantendienst zal samen met jou het probleem proberen te verhelpen. Indien er effectief een defect aan het toestel is, en het toestel onder garantie valt, zullen zij samen met jou de mogelijkheden bekijken om een ander toestel toe te sturen of af te halen.

Wil je meer informatie weten?

Vind enkele belangrijke links uit onze klantenservicedatabase

Contacteer ons

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons
Zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads
Zenderlijst

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard
Zenderlijst

Zenderlijst

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet of via antenne.

Zenderlijst via antenne
Zenderlijst via satelliet
Zenderlijst

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie
Zenderlijst

Smartcard heractiveren

Je smartcard enkele weken niet meer gebruikt? Heractiveer je kaart hier.

Heractiveer je smartcard
Zenderlijst