Wat als mijn apparatuur defect is?


Als je denkt dat je apparatuur mogelijk defect is, volg dan onderstaande stappen. TV VLAANDEREN biedt op al zijn hardware de wettelijke garantieperiode van 2 jaar.

Stap 1:  Kijk na of de apparatuur die defect is van TV VLAANDEREN is (bvb M7 MZ 102, M7 MP 201, M7 SAT 801, …). Indien dit zo is, ga dan door naar stap 2. Indien de apparatuur niet van TV VLAANDEREN is, neem dan contact op met de verkoper van het toestel om de te volgen procedure te bekijken.

Stap 2: Contacteer onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 om te melden dat je een defect product hebt.

Stap 3: De klantendienst zal samen met jou het probleem proberen te verhelpen. Indien er effectief een defect aan het toestel is, en het toestel onder garantie valt, zullen zij samen met jou de mogelijkheden bekijken om een ander toestel toe te sturen of af te halen.