1. Deze actievoorwaarden zijn van toepassing op de wedstrijden georganiseerd door TV VLAANDEREN.
  2. Door deel te nemen verklaart de deelnemer zich akkoord met deze actievoorwaarden.
  3. De deelnemer heeft de kans om een prijs te winnen door naar de TV VLAANDEREN-website, Facebook of Instagram te gaan die overeenkomt met de wedstrijden.
  4. Voor deelname aan deze actie geldt een minimumleeftijd van 18 jaar. Bij deelname van een jongere is de toestemming van een ouder vereist.
  5. Er kan slechts éénmaal deelgenomen worden per deelnemer.
  6. De winnaar wordt gekozen uit alle deelnemers die aan de deelnamevoorwaarden hebben voldaan die specifiek zijn voor elke wedstrijd worden vernoemd.
  7. De winnaar wordt op de hoogte gebracht via het platform waarop hij heeft gereageerd.
  8. Als de winnaar niet binnen tien werkdagen reageert, wordt de prijs toegekend aan een andere deelnemer.
  9. De prijs is niet overdraagbaar en kan niet worden ingewisseld voor geld of een andere prijs.
  10. Indien de winnaar de prijs niet wenst te ontvangen, zal er uit het bestand een nieuwe winnaar aangeduid worden (de volgende in lijn).
  11. TV VLAANDEREN is niet verantwoordelijk voor door deelnemers opgegeven onjuiste of onvolledige gegevens of het verloren gaan van deze gegevens.
  12. TV VLAANDEREN is gerechtigd naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving de actie te stoppen, zonder op enige wijze tot schadevergoeding gehouden te zijn tegenover de deelnemers.
  13. Deelnemen aan deze wedstrijd is gratis.
  14. Indien kansspelbelasting verschuldigd is over de waarde van de prijs, zal TV VLAANDEREN deze namens haar dragen.
  15. TV VLAANDEREN is een merk van Canal+ Luxembourg S. à r.l. met maatschappelijke zetel te 4 Rue Albert Borschette , L-1246 Luxembourg R.C.S. Luxembourg : B 87.905.
  16. De wedstrijd is enkel geldig in België.
  17. De Privacy Policy van Canal+ Luxembourg S. à r.l. is van toepassing op deze promotieactie. Via link https://www.tv-vlaanderen.be/privacy/ of op aanvraag.

WEDSTRIJD: APPLEBLUES KERSTTRUI

Voorwaarden om deel te nemen aan deze wedstrijd :

- Like onze Facebook of Instagram pagina.

- Post in de westrijdpost een (foto) tekening van je zoon/dochter/neef/nichtje die je graag gedrukt zou zien op een trui van Appleblues.be en tag iemand die ook bij zou zijn met deze trui.

- De winnaar wordt gekozen door een onafhankelijke jury.

Deze wedstrijd is geldig tussen vrijdag 18/12/2023 en 22/12/2023.