M7 en Vestel stellen samen de hybride Smart TV app voor

Luxemburg, 24 April 2019 – M7 Group, één van Europa’s grootste aanbieder van betaal-tv (en eigenaar van de merken waaronder TV VLAANDEREN en TÉLÉSAT), en toonaangevende tv-producent Vestel sloten een overeenkomst om de innovatieve M7 hybride Smart TV app te integreren in de laatste nieuwe Vestel Smart TV’s. De Smart TV’s van Vestel zijn verkrijgbaar onder verschillende merken zoals Toshiba, Hitachi en Telefunken.

Met de hybride Smart TV app, ontwikkeld door M7, hebben alle gebruikers van een Vestel Smart TV, uitgerust met een ingebouwde satelliet-tuner, toegang tot zowel lineaire als niet-lineaire content in haarscherpe HD en zelfs UHD-kwaliteit. En dat allemaal zonder een decoder. Door de Smart TV te verbinden met het internet, heeft de gebruiker bovendien toegang tot verschillende interactieve mogelijkheden (zoals Restart & Replay, pauze, films op aanvraag,..) en digitale diensten zoals cloud-opname en een elektronische programmagids.

De Smart TV app van TV VLAANDEREN is beschikbaar op verschillende modellen van Vestel (model vanaf november 2017). Naast deze innovatieve manier van tv-kijken, kan de gebruiker genieten van entertainment en digitale diensten niet alleen via Smart TV, maar ook op alle mobiele apparaten door de Live TV app van TV VLAANDEREN. Hierdoor kan de gebruiker altijd en overal genieten van hun favoriete programma’s. Beide mogelijkheden zorgen voor een ultieme tv-ervaring bij het wisselen van het ene apparaat naar het andere.

“We zijn erg blij met de samenwerking tussen ons en M7 Group. Door de integratie van deze hybride M7 app op de Smart TV’s van Vestel, zal onze gebruiker kunnen genieten van lineaire en niet-lineaire televisie in de beste kwaliteit.” Zegt Hakan Kutlu, Vice President Marketing en Product Management, Vestel.

“We zijn opgetogen om samen met M7 Group een bijzondere tv-beleving te kunnen bieden aan onze klanten”, zegt Richard Jakeman, Head of Business Development van Samsung Electronics. “Met de integratie van het uitgebreide en interactieve content platform van M7 Group, verrijken we de mogelijkheden van onze Smart TV klanten om hun favoriete entertainment op een enthousiaste en innovatieve manier te ontdekken.”

“Wij zijn verheugd met deze samenwerking met zo’n ervaren, innovatieve marktleider als Vestel Group. Vestel erkent het marktpotentieel voor onze Smart TV-app. TV VLAANDEREN-klanten met een Vestel Smart TV kunnen vanaf nu ook genieten van nog spannendere tv-ervaring.” Zegt Hans Troelstra, CEO van M7 Group.

Niet voor publicatie
Meer info: press@m7group.eu of +352 260 961 00