Kijk Standard live

“Rouche un jour, rouche toujours.” Fan van Standard Luik, en wil je graag up to date blijven? APP TV van TV VLAANDEREN, dat is tv kijken via het internet. Je hebt enkel een internetverbinding nodig en kan daarna al de matchen van de Pro League volgen via ELEVEN Pro League 1. Start vandaag nog met kijken via al jouw toestellen: je tv, laptop, tablet en smartphone.

Herbekijk Standard wedstrijden

Een wedstrijd van Standard Luik gemist, maar wil je deze toch nog graag zien? Dan is APP TV van TV VLAANDEREN ideaal! De Pro League-zenders van ELEVEN zijn inbegrepen, en hier vinden regelmatig heruitzendingen plaats van al de wedstrijden.

Alles van TV in één APP

Een programma live of in Replay 3 kijken, Belgisch voetbal volgen of je favoriete series bingen, het kan allemaal met APP TV Basic van TV VLAANDEREN. Het enige dat je nodig hebt is de app en een internetverbinding.

Eerste 30 dagen gratis (1)

APP TV Basic

• € 14,95

per maand (2)

• Meer dan 60 zenders
  • Inclusief 6 Eleven zenders met topsport
  • Kijk onbeperkt series van CANAL+, National Geographic, BBC First, History en zoveel meer
  • Kijk tv op smart tv, laptop, tablet en smartphone
  • Altijd opzegbaar

Komende wedstrijden

{{(new Date(item.date)).toLocaleDateString()}}

{{(new Date(item.date)).toLocaleTimeString('nl-BE', {timeStyle: "short"}) }}

Geen komende wedstrijden

Toon meer wedstrijden

#Team positie GS W G V DV-DT P
Toon volgende teams

Spelers lijst

Sorteer op:

Spelersnaam Gesp. Min. Doelp. Geel Rood Gebles. Waard.

{{index + 1}}.

{{player.shortname}}

{{player.position}}

{{player.team_name}}
{{player.apps}} {{player.mins}} {{player.goals}} {{player.yellow}} {{player.red}} {{player.rating ? player.rating.slice(0,4) : 0}}
Toon volgende spelers

1. Hoe werkt de 30 dagen gratis proefperiode?
  2. Hoe kan ik opzeggen?
  3. Op hoeveel schermen kan ik APP TV kijken?
  4. Op welke zenders van Eleven kan ik voetbal kijken?
  5. Heb ik materiaal nodig om te kunnen kijken?

1. De eerste 30 dagen gratis: Geldig op alle nieuwe abonnementen van APP TV Light, Basic of Plus.
2. Prijs abonnement: Incl. BTW.
3. Restart & Replay is beschikbaar voor volgende zenders afhankelijk van je gekozen pakket.