Als je jouw betaalmethode wilt wijzigen of aanpassen, kan je dit doen via de sectie "Profiel" in Mijn TV VLAANDEREN. Om je gedetailleerde aanrekeningen en het saldo van jouw account te raadplegen, ga je naar de sectie "Aanrekeningen".

Gratis proefperiode

Bij de eerste inschrijving op een APP TV-abonnement krijg je 30 dagen gratis proefperiode. Na afloop van deze periode wordt het abonnement automatisch omgezet naar een betalende versie, zonder onderbreking van de dienst. Vijf dagen voor het einde van je proefperiode ontvang je een herinneringsmail met alle nodige informatie over deze overstap.

Wanneer ontvang ik mijn aanrekening? (buiten de gratis periode)

De maandelijkse abonnementskosten die je hebt gekozen, vind je terug in de sectie "Aanrekeningen" van Mijn TV VLAANDEREN. In de details van je aanrekeningen zie je ook de periode waarover het gaat en heb je de mogelijkheid om online te betalen.

Abonnementswijziging

Bij een wijziging van het abonnement is een periode van 30 dagen vereist voordat het nieuwe abonnement zichtbaar wordt. De meest recente afrekening kan dus nog gebaseerd zijn op je vorige abonnement.

Dubbele betaling

Neem contact op met onze klantendienst en vermeld de gegevens van de dubbele betaling. Indien je een dubbele betaling hebt gedaan, wordt het onterecht betaalde bedrag binnen 30 dagen teruggestort.

Onjuist bedrag

Als het bedrag op je aanrekening niet overeenkomt met je verwachtingen, kan dat te wijten zijn aan een prijswijziging tijdens de gedekte periode. Je kan je afrekening betwisten tot 30 dagen na beschikbaarstelling, via onze klantendienst.

Betalingsherinneringen

Bij een niet-uitgevoerde betaling ontvang je een herinneringsmail om het openstaande saldo alsnog te vereffenen.

Na meerdere herinneringen zonder reactie wordt je account gedeactiveerd. In dat geval moet je contact opnemen met onze klantendienst.

Mijn abonnement beheren