De voordelen van een abonnement bij TV VLAANDEREN

De voordelen van een abonnement bij TV VLAANDEREN

29/11/2021 Goed om te weten Zo doe je dat

Een tv-abonnement kiezen in Vlaanderen, dat doe je liefst op basis van vergelijkingen. Je wil uiteraard zeker zijn dat de optie die jij kiest, volledig bij jouw behoeften past. En dat begrijpen wij! Overweeg je een tv-abonnement bij TV VLAANDEREN? Wij vertellen je welke voordelen je hebt in vergelijking met andere tv-providers.

Alleen een tv-abonnement thuis?

Een bundel met tv en internet is bij TV VLAANDEREN geen vereiste.

Heb jij al een bestaand internetabonnement en wil je dit graag behouden? Geen probleem, bij ons hoef je niet over te stappen op een complete bundel inclusief tv en internet. Je kan dus enkel een tv-abonnement nemen.

Kies je liever wel voor een all-in-one bundel (televisie + internet + bellen)? Dankzij onze samenwerking met Multifiber (internet via glasvezel) geniet je van een stabiele en snelle internetverbinding en terwijl ook van het beste van tv, sport, series en films.

De keuze ligt dus volledig bij jou.

Kies zelf het aantal zenders

Bij TV VLAANDEREN hebben we verschillende abonnementen, op maat van iedere situatie. Wij willen jou niets verplichten, daarom hebben we een aantal abonnementen waarbij ook een verschillende hoeveelheid zenders zijn inbegrepen.

Het aantal zenders is afhankelijk van je abonnement:

• Antenne TV:
    • 16 zenders (de meest bekeken zenders van Vlaanderen).
  • Satelliet:
    • Basic Light (57 zenders)
    • Basic (88 zenders)
    • Basic+ (111 zenders)
  • Tv via internet:
    • APP TV Light (38 zenders)
    • APP TV Basic (59 zenders)
    • APP TV Plus (75 zenders)

APP TV is jouw goedkoopste tv-abonnement

In een leven waar alles duurder wordt en waar heel wat providers prijswijzigingen doorvoeren, kiezen wij voor kwaliteit zonder prijsverhogingen. APP TV, tv via internet, is jouw meest voordelige manier om tv te kijken en het blijft beschikbaar aan diezelfde goedkope prijs.

APP TV Light is het goedkoopste tv-abonnement, hiermee kijk je voor slechts 9,95 euro per maand naar tv en heb je toegang tot 38 zenders.

Wil je graag direct starten met kijken? Bekijk de abonnementen hier en activeer je account. Zo kan je binnen de 5 minuten beginnen met kijken, en dat zonder kabels of kastjes!

Geen apart pakket voor films, series en sport nodig

Ben je een echte filmfanaat of mis je geen enkele match van jouw favoriete voetbalclub? Bij de abonnementen APP TV Basic, APP TV Plus, BASIC en BASIC+ zijn zowel de volledige bibliotheek van STARZPLAY en Canal+ Series en Het Belgisch voetbal (Pro League) inbegrepen. Bij andere providers heb je aparte entertainment- of sportpakketten nodig, terwijl je bij TV VLAANDEREN van 3-in-1 TV geniet: het beste van tv gecombineerd met topfilms, series en lokale sport.

Zo brengen wij topentertainment naar je toe, en dat tegen de meest voordelige prijzen.