Over de serie

CANAL+ Series
Pros and Cons

Beschrijving:

Toen ze jong en verliefd waren, leidden Nina en Erik een spannend bestaan als oplichters. Samen met hun handlanger Jacqueline konden ze iedereen alles afhandig maken. Maar toen Nina zwanger werd, zegde het jonge stel hun leven als criminelen en Jacqueline vaarwel. Ze settelden zich in een buitenwijk van Kopenhagen in de hoop een normaal leven te kunnen leiden. Tegenwoordig zijn Erik en Nina met hun tienerdochter en achtjarige zoon brave burgers. Hun creatieve en spannende zwendeltjes zijn vervangen door oudergesprekken, lunchtrommels en hypotheken. Nina en Eriks huwelijk is een praktische verstandhouding geworden en de spanning en passie uit hun jeugd is allang vervlogen. Nina heeft hun vroegere avonturen uit haar hoofd gezet en heeft ambitieus een succesvolle carrière weten op te bouwen, maar Erik kan hun eerdere leven maar niet uit zijn hoofd zetten. Hij blijft nooit lang ergens werken en het gezin is afhankelijk van Nina's salaris. Middenin hun huwelijkscrisis duikt Jacqueline ineens weer op en dat verandert alles. Ze is na hun vertrek 17 jaar geleden een leven als oplichter blijven leven en dreigt uit de school te klappen over hun verleden als ze haar niet nog één keer helpen bij het oplichten van een farmaceutisch bedrijf. Het stel moet nu twee heel verschillende levens naast elkaar zien te leiden, als oplichters en als brave ouders. Maar kleine leugentjes leiden tot grotere leugens. Als hun plan tot uitwerking komt, ontdekken ze dat oude gewoontes moeilijk zijn af te leren. En naarmate er meer en meer op het spel komt te staan, steken er steeds meer van die gewoontes de kop op.

Show more Show less

Te zien op al je schermen

Kijk jouw favoriete tv-programma’s, series en films op al je schermen. Kijk op smartphone, tablet, laptop of gewoon op Smart TV.

Smartphone of tablet

Laptop

TV via Chromecast

Chromecast