Geen beeld of geluid

Geen beeld meer met je antenne? Er zijn 2 oplossingen die dit probleem snel en gemakkelijk kunnen oplossen:

  1. Zet je tv aan op de zender VTM en wacht enkele minuten. De CI+ module zal proberen het tv-signaal opnieuw op te pikken en je kaart te heractiveren.
  2. Staat de antenne nog steeds op dezelfde positie als voordien? Controleer de bekabeling en kijk of alles stevig is ingestoken. Zet je tv op de zender VTM en verander de positie van de antenne tot je optimaal beeld en geluid hebt. Een verschuiving van enkele centimeters is vaak al voldoende. Plaats de antenne zo dicht mogelijk bij een raam en vrij van enige obstakels of voorwerpen die de ontvangst kunnen beïnvloeden: niet achter een gordijn, niet achter de tv of naast toestellen zoals een modem, een tablet of andere elektronica.

Aandachtspunt: Het kan ook mogelijk zijn dat je laatste betaling van even geleden is mislukt en daardoor je smartcard is geblokkeerd. Kijk in MIJN TV VLAANDEREN of je momenteel een openstaand saldo hebt.

MIJN TV VLAANDEREN

Klantenservice

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons

Zenderlijst via Internet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via Internet.

Bekijk de zenderlijst

Zenderlijst via satelliet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet.

Bekijk de zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard