Onderbrekingen

Controleer de bekabeling en kijk of alles stevig is ingestoken. Ook de uitrichting van je antenne kan de oorzaak zijn.

Hier is hoe je de positie van de antenne optimaliseert: Zet je tv op de zender VTM en verander de positie van de antenne tot je optimaal beeld en geluid hebt. Een verschuiving van enkele centimeters is vaak al voldoende. Plaats de antenne zo dicht mogelijk bij een raam en vrij van enige obstakels of voorwerpen die de ontvangst kunnen beïnvloeden: niet achter een gordijn, niet achter de tv of naast toestellen zoals een modem, een tablet of andere elektronica die signalen uitsturen of ontvangen.

Blijf je zenders hebben die uitvallen, gebruik dan eens onze signaalkaart om te zien of op jouw adres de antenne buiten plaatsen een betere oplossing kan zijn voor het ontvangen van het tv-signaal.

Wil je meer informatie weten?

Vind enkele belangrijke links uit onze klantenservicedatabase

Contacteer ons

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons
Zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads
Zenderlijst

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard
Zenderlijst

Zenderlijst

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet of via antenne.

Zenderlijst via antenne
Zenderlijst via satelliet
Zenderlijst

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie
Zenderlijst

Smartcard heractiveren

Je smartcard enkele weken niet meer gebruikt? Heractiveer je kaart hier.

Heractiveer je smartcard
Zenderlijst