Ik heb mijn APP TV-abonnement stopgezet na de proefperiode maar zou die terug willen activeren. Wat moet ik doen?

 

Nadat je jouw APP TV-abonnement hebt stopgezet na de proefperiode van 30 dagen, wordt jouw account op inactief gezet. Wil je graag terug tv-kijken via je account dan kan je de klantendienst contacteren via het contactformulier of via onze chatfunctie op de website.

Klantenservice

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons

Zenderlijst via Internet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via Internet.

Bekijk de zenderlijst

Zenderlijst via satelliet

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet.

Bekijk de zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard