Ik heb mijn APP TV-abonnement stopgezet na de proefperiode maar zou die terug willen activeren. Wat moet ik doen?

 

Nadat je jouw APP TV-abonnement hebt stopgezet na de proefperiode van 30 dagen, wordt jouw account op inactief gezet. Wil je graag terug tv-kijken via je account dan kan je de klantendienst contacteren via het contactformulier of via onze chatfunctie op de website.

Wil je meer informatie weten?

Vind enkele belangrijke links uit onze klantenservicedatabase

Contacteer ons

We zijn hier om je te helpen en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Contacteer ons
Zenderlijst

Praktische documenten

Alle praktische documenten die je zou nodig kunnen hebben, vind je hier.

Naar de downloads
Zenderlijst

Smartcard registreren

Je abonnement in een winkel gekocht? Registreer hier je smartcard.

Registreer je smartcard
Zenderlijst

Zenderlijst

Keuze genoeg uit een breed zenderaanbod met de leukste tv-zenders via satelliet of via antenne.

Zenderlijst via antenne
Zenderlijst via satelliet
Zenderlijst

Installatie satelliet-tv

Onze sets voor satelliet-tv zijn instapklaar en eenvoudig zelf te installeren.

Meer over de installatie
Zenderlijst

Smartcard heractiveren

Je smartcard enkele weken niet meer gebruikt? Heractiveer je kaart hier.

Heractiveer je smartcard
Zenderlijst