Bij TV VLAANDEREN hebben we een team dat er alles aan doet om jou zo goed mogelijk verder te helpen. Heb je een vraag of een probleem. Ze zijn elke dag bereikbaar via telefoon, mail of chat. Wist je dat ze per week gemiddeld 2000 telefoontjes, 300 mails en 100 chats via de website beantwoorden. Om hun een handje te helpen sommen we hier even de 3 meest voorkomende vragen op. Misschien vind jij jouw oplossing hieronder terug en hoef je niet naar de klantendienst te bellen.
1. Slecht of geen signaal
Als je schotelantenne slecht is geïnstalleerd dan is de kans groot dat je op regelmatige basis signaal verliest. De schotel moet op een specifieke manier naar de Astra satelliet gericht staan. Maar geen nood, dit kan je zo verhelpen. TV VLAANDEREN heeft een filmpje gemaakt waarin stap voor stap wordt uitgelegd hoe je je schotel exact moet uitrichten.
Staat je schotelantenne op het dak of op een locatie waar je niet aan kan? Boek dan nu online een technieker.
2. Wat betaal ik juist en waarom?
Wil jij ook weten waar je geld naartoe gaat op het einde van de maand? Wil je in detail je aanrekening bekijken? Dit is allemaal mogelijk in MIJN TV VLAANDEREN. MIJN TV VLAANDEREN is jouw persoonlijke ruimte voor al je TV VLAANDEREN diensten. Je kan het gebruiken om meer zenders en/of opties toe te voegen aan je abonnement, om je persoonlijke gegevens te wijzigen of om je laatste aanrekeningen te bekijken.
Meld je aan met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar het tabblad “Mijn Aanrekening” om je aanrekening te bekijken. Klik op de maand dat je in detail wilt bekijken en download de PDF.
3. Ik heb internetproblemen
Heb je problemen met je internet? Heb je volgende stappen als is geprobeerd? Lukt het echt niet? Dan is onze klantendienst er nog om verder te kijken wat er mis is met je verbinding.
Heb je andere vragen? Kijk dan online op onze klantenservice pagina naar andere meest gestelde vragen of bel onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 19u00 en zaterdag van 10u00 tot 17u00.