Waarom kiezen voor TV VLAANDEREN?

Waarom kiezen voor TV VLAANDEREN?

21/10/2021 Goed om te weten Zenderaanbod

Wanneer je op zoek bent naar een tv-provider in België, dan vergelijk je ze liefst allemaal. Want welke provider het beste bij jou past, hangt natuurlijk volledig af van jouw wensen. Overweeg je om over te stappen op TV VLAANDEREN? We vertellen je waarom je zou kiezen voor TV VLAANDEREN en welke unieke voordelen jouw keuze met zich meebrengt.

Bij de meeste providers heb je een apart sport- of entertainmentpakket nodig om naar voetbal, andere populaire sporten of films en series te kijken. Bij TV VLAANDEREN is dat niet het geval en zijn de ELEVEN Sports- zenders en het ruime aanbod films en series van Canal+ Series en STARZPLAY inbegrepen vanaf de abonnementen APP TV Basic en Basic.

Dat wil dus zeggen dat jij altijd extra voordelig van een divers aanbod entertainment geniet! Benieuwd? We zetten het ruime aanbod voor je in de kijker.

Het aanbod tv-zenders

Het aantal zenders is afhankelijk van je abonnement. Kijk je via satelliet of via internetverbinding? Dan heb je nog keuze uit een groot aantal zenders:

• Antenne TV: 16 zenders (de meest bekeken zenders van Vlaanderen).
  • Satelliet: Basic Light (57 zenders) - Basic (88 zenders) - Basic+ (111 zenders)
  • Tv via internet: APP TV Light (38 zenders) - APP TV Basic (59 zenders) - APP TV Plus (75 zenders)

Naast onze gekende Vlaamse zenders heb je ook de keuze uit tal van kinderzenders, natuurzenders, sportzenders, Franstalige zenders en andere bekende zenders uit het buitenland (denk aan BBC Entertainment). Twijfel je nog welk abonnement bij je past? Je kan de opties hier vergelijken.

De ELEVEN Sports- zenders

Wanneer je voor Basic, Basic+, APP TV Basic of APP TV Plus kiest, zijn de sportzenders van ELEVEN inbegrepen. Je volgt hiermee zowel het Belgisch voetbal als Europese topcompetities zoals La Liga, Serie A, Bundesliga, FA Cup. Verder kijk je ook het beste van sport met UFC, NBA, NFL en EHL.

De beste films en series van STARZPLAY en Canal+ Series

Of je nu fan bent van crimeseries, eens goed wil lachen met een hilarische komedie of het graag extra gezellig maakt met een romantische serie, keuze is er genoeg. De TV VLAANDEREN Bibliotheek krijgt op regelmatige basis een update, zodat jij altijd nieuwe series en films ontdekt. Van de echte klassiekers tot de beste nieuwkomers, je ontdekt ze allemaal.

De catalogus bevat ook ontzettend veel recente bekroonde series zoals The Act, The Great, Dr. Death en Gangs of London. Variatie verzekerd! Krijg je graag een voorproefje? Bekijk de bibliotheek hier.

Je vindt alles in jouw TV VLAANDEREN APP

De TV VLAANDEREN APP is zowel beschikbaar voor je smartphone, tablet en voor je smart tv. Kijk je via de laptop? Dan surf je naar deze link: https://livetv.tv-vlaanderen.be

Met de Applicatie heb je zowel toegang tot de tv-gids en zenders, de bibliotheek met films en series en de ELEVEN Sports-zenders. Dankzij de interactieve functies zoals Restart & Replay kan je jouw programma’s herbekijken. Je vindt al jouw favoriete content in één app.

JOUW 3-in-1 TV APP

Heb je liever geen gedoe met kabels of kastjes? Via APP TV, tv via internet, kan je in slechts 5 minuten naar je favoriete programma’s kijken. Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding. Dat heeft ook een groot voordeel, want je neemt jouw favoriete programma’s, (voetbal)matchen en series of films overal met je mee. Nog snel een aflevering van een serie meepikken op de trein, of een belangrijke match volgen op café?Het kan allemaal.

TV VLAANDEREN brengt graag een grote variatie entertainment naar je toe. Geniet van de beste films, series, sporten en tv!