Live TV op vakantie

Live TV op vakantie

2/08/2018 Zo doe je dat

Tv-kijken doe je niet enkel meer... voor je tv. Ga jij binnenkort op vakantie en wil je je favoriete programma’s meenemen? Of wil je je programma’s onderweg bekijken?  Het kan! Eender waar je in Europa bent biedt TV VLAANDEREN je de mogelijkheid om met (onze vernieuwde) Live TV je favoriete zenders en onze VOD-filmcatalogus te bekijken en zelf te herbekijken waar en wanneer je wilt. En dit volledig gratis!

Het aanbod

Met TV VLAANDEREN Live TV moet je echt je best doen om een programma te missen. Je kijkt namelijk altijd en overal naar het beste van wat tv te bieden heeft. Thuis en onderweg.

Kijk tv overal vanop je smartphone, tablet of pc, waar en wanneer je wilt. Je kan live tv –kijken op 2 toestellen op hetzelfde moment en tot 5 smartphones, tablets of computers aan je account koppelen. Geen zin in sport? Pak je tablet en geniet in bed van een verslavende serie. Niemand houdt je tegen.

Via Live tv bieden we je tot 70 zenders aan! Dus vanaf nu geen ruzie meer voor de afstandsbediening, maar kijk allemaal tegelijk naar wat anders.

Wat kan ik zien?

Ontdek wat je kan kijken via onze tv-gids en stel een herinnering in voor programma's die je zeker niet wilt missen. Zoek uitgebreid naar suggesties en gelijkaardige tv-programma's die interessant voor jou kunnen zijn en bekijk via de tv-gids welke programma’s je de komende week kan zien.

De tv-gids is gratis beschikbaar zonder een aanmelding op TV VLAANDEREN Live TV.

Zoals altijd bieden wij je 3 mogelijke abonnementen. Basic Light, Basic en Basic+. Hoe hoger het pakket, tot hoe meer zenders waar je toegang hebt. Heb je een Basic Light abonnement, dan heb je toegang tot 35 zenders, Basic tot 53 zenders en met Basic+ heb je toegang tot 70 zenders. En iedereen heeft toegang tot de videocatalogus moest je niks naar je wensen vinden op tv.

Weet je nog altijd niet wat kijken? Dan helpen we je nog een stap verder. Vanaf nu hebben we alles onderverdeeld in verschillende categorieën. Heb je meer zin in avontuur of romantiek? Benieuwd naar de laatste trends of zin in animatie?  In welke genre je ook zin hebt, we hebben categorieën voor jou en aanbevelingen naar jouw smaak!

Replay & Restart

Heb je iets gemist? Geen paniek. Kijk tot 7 dagen terug.  Via Replay kan je programma’s opnieuw herbekijken, zelfs als ze niet meer op tv zijn. Zenders zoals Fox, Discovery, NatGeo, Animal Planet, Eurosport en nog andere bieden deze mogelijkheid aan.

Heb je een wedstrijd gemist? Herbekijk ze nu vanaf het begin dankzij Replay.

Is de sportwedstrijd of je serie die je zo graag wou zien al eventjes bezig maar je wilt toch vanaf het begin kijken? Druk op Restart en kijk op je gemak vanaf het begin.

Opgelet: deze functie is niet beschikbaar op alle zenders. Ze is beschikbaar voor alle programma’s waarbij het Restart start verschijnt.

Hoe activeer ik de gratis optie Live TV?

Stap 1: Ga naar MIJN TV VLAANDEREN en meld je aan met je gebruikersnaam en je persoonlijk wachtwoord.

Stap 2: Via "Mijn Account" kies je voor de optie "Wijzig abonnement". Daar hoef je enkel TV VLAANDEREN Live TV toe te voegen. De optie is geactiveerd na 30 minuten.

Stap 3: Voor de App: Ga op je smartphone of tablet naar de App Store of de Google Play Store en installeer onze app.

Stap 4: Meld je aan op de Live TV website of via de app met je inloggegevens en wachtwoord en kijk tv waar en wanneer je wilt.

Problemen?

Lukt het niet of heb je vragen? We helpen je graag verder via onze klantendienst op het nummer 02 790 27 90. Van maandag tot vrijdag van 9u00 tot 19u00 en zaterdag van 10u00 tot 17u00.

Waar neem jij je zenders over mee? Laat het ons gerust weten!

We wensen je veel kijkplezier met TV VLAANDEREN!