Aflevering 5: Aflevering 5

Beschrijving van de aflevering:

Marco ondergaat een sessie om middels hypnose een traumatische gebeurtenis uit zijn verleden te proberen ontdekken die de oorzaak van zijn problemen zou kunnen zijn. Ondertussen wordt Sara gedwongen om, als ze wil dat de psychiater met haar patiënt werkt, ook zelf door hem behandeld te worden. Diego vraagt Marco om een verklaring voor zijn afwezigheid. De groeiende spanning tussen hen wordt verergerd door Bárbara wanneer ze op een dag een pijnlijke ontdekking doet bij aankomst op het bedrijf. Ondertussen probeert Laura contact te leggen met José, van wie Carol is verwijderd door Dr. Villegas.

Actors in episode:

Mario Casas, Ingrid García Jonsson, Silvia Alonso

Directors of episode:

Carlos Sedes (director), Roger Gual (director)

Kijk volgende aflevering in seizoen 1

Over de serie

Genres: Drama Thriller
CANAL+ Series
Instinto

Beschrijving:

Marco Mur is een aantrekkelijke, succesvolle zakenman, die wordt achtervolgd door gebeurtenissen uit zijn verleden. Hoewel hij zijn best doet om gelukkig te worden, vindt hij alleen troost in sport en zijn lidmaatschap bij een privé club. Hier heeft iedereen vrij spel tot hun wildste erotische fantasieën, aangezien mensen zich (letterlijk) verbergen achter een masker. Alles verandert wanneer Marco Carol ontmoet. Zij is de nieuwe onderwijspsycholoog die zorgt voor zijn broer José, een 18-jarige bij wie het Asperger-syndroom is vastgesteld. Via haar ontmoet Marco zijn ergste vijand: zichzelf. En ontdekt hij dat het nooit te laat is om lief te hebben, ook al brengt dat pijn met zich mee.

Show more Show less

Te zien op al je schermen

Kijk jouw favoriete tv-programma’s, series en films op al je schermen. Kijk op smartphone, tablet, laptop of gewoon op Smart TV.

Smartphone of tablet

Laptop

TV via Chromecast

Chromecast