Aflevering 6: Aflevering 6

Beschrijving van de aflevering:

Django en John wachten op Gress in Barney's warenhuis. Daar komt de sheriff binnen. Hij maakt bekend dat Gress is overleden en vraagt John om hem te volgen. Django blijft zich verbergen. Terwijl ze het warenhuis verlaten met John, vermomt Django zich en besluit hij zich in de gevangenis voor te doen als Johns nieuwe advocaat. In de gevangenis wordt John bezocht door Elizabeth. Terwijl ze praten zien we momenten uit Elizabeths verleden. Ondertussen komt Django naar Elmdale om Fourier te ontmoeten. We ontdekken dat Fourier ook de kolonel was met wie Django in de oorlog vocht. Django probeert Fourier te overtuigen om John te redden, maar dat wil hij niet doen.

Show more Show less

Actors in episode:

Matthias Schoenaerts, Nicholas Pinnock, Lisa Vicari

Kijk volgende aflevering in seizoen 1

Over de serie

Genres: Westerns Drama
CANAL+ Series
Django

Te zien op al je schermen

Kijk jouw favoriete tv-programma’s, series en films op al je schermen. Kijk op smartphone, tablet, laptop of gewoon op Smart TV.

Smartphone of tablet

Laptop

TV via Chromecast

Chromecast